Brev:
Skift af autostol
7. april 2009
Alder:
7 mdr.
Skift af autostol
Hej Helen,
Vi vil gerne spørge dig om skift af autostol. Vores datter er 7 mdr. og vejer godt 11 kg. Sidst hun blev målt var til 5 mdrs undersøgelse, og der var hun 71 cm. lang. Hun bruger stadig den første autostol for nyfødte, men vi er i tvivl om, hvornår vi skal/kan skifte stol?
Autostolen er af mærket Römer. Den går op til 13 kg eller 15 måneder. Vi synes dog allerede nu hun er ret stor til den. Men omvendt, så kommer hun vel også til at sidde meget mere ret op og ned i den næste stol, er hun endnu for lille til det?
Venligst fra A/M